top of page
חיפוש

ביקורת עצמית זו רק אחת מהאפשרויות, 18 במאי 2021

ביקורת עצמית זו רק אחת מהאפשרויות 💗 לצייר ביחד עם הילדים..מאפשר לילד ולהורה להנות מזמן יצירה משותף שקורה ברגע שאנחנו נותנים לעצמנו חופש ושחרור לשחק ביחד, לזכור שביצירה הכל יכול לקרות.


אני כל כך אוהבת טיפול באמנות דיאדי-טיפול משותף של הורה וילד בה הילד וההורה יכולים ליצור ביחד לעבוד ולחזק את הקשר שלהם. ואני גם כל כך אוהבת לעבוד עם הילדים שלי בבית באמנות.


בזמן האחרון כל פעם כשהילדים רואים אותי עם יומן הסקיצות שלי הם מבקשים ליצור איתי. בהתחלה היה לי קשה כי כל קו הפך לקו נוסף שלעיתים הפריע לקו שלי וכעסתי וביקרתי את עצמי על הכעס שלי ולאט או האמת די מהר התחלתי ממש להנות כשקיבלתי באהבה את המציאות- את הקווים לידי והגילויים ואפילו יותר ויותר אני נהנת מהשחרור שהציורים שלהם מאפשרים בי. מזכיר לי שהרבה אמנים מנסים לחזור ולנסות לצייר כילדים וזה בכלל לא פשוט לשוב לקווים החופשיים והנאיביים האלה, אז איזה כייף שיש לצידי קווים כאלה.


כל גיל הוא מאוד שונה, למשל גיל שנתיים כשמגלים את הציור (כמו בציורים כאן של הבת שלי) הציור הוא ממש חופשי ולא גבולות וככל שהילדים יותר גדולים אנחנו יכולים יותר לדבר ולשקף את הכבוד ההדדי שציור משותף מבקש. ותמיד אפשר לשחק משחקים של ציור לפי קצב מהיר-בינוני-איטי, וחוזק משתנה חלש-חזק ומה שביניהם, להוסיף קול, שיר, שקט... שמאפשר לכל גיל לשחק ולהנות.


ואל תדאגו אני גם נותנת לעצמי זמן יצירה פרטי:) וממליצה גם לכם מאוד משניהם💗


3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אסופה לט"ו בשבט ב'

עת לטעת מצאנו היום זמן חיבור לאדמה, למים, לאוויר ולאור. תודה לך מורן חברתי האהובה שיזמת לנו זמן נטיעה ושתילת פקעות ביער. ברילוקיישן שום דבר לא מובן מאליו (האמת כמו בחיים רק יותר מודעים לזה:)) מאז שאני

אסופה לט"ו בשבט א'

להיות עץ בקור, עץ ערום וחשוף. זהו זמן להעמיק שורשים, שורשים שיאפשרו לו להתמודד עם הקשיים וההתמודדויות להתחזק ולחדש את הכוחות מבפנים החוצה ומהבחוץ כלפי פנים. טוב בשבט כבר כאן- יום חגיגות לאילנות ולצמחי

bottom of page