top of page
חיפוש

שנה טובה בדלפט, 8 בספטמבר 2021

מוצאת את עצמי נהנית לברך את כולכם בשנה מתוקה בפייס שוב ושוב, בהכנת איגרות שנה טובה עם הילדים ויצירת כל מיני טקסים כדי להדגיש את החג כאן בתוך השיגרה שלנו. (כי ככה זה כאן ברילוקשיין ההולנדי שלנו הכל מתנהל בימים המיוחדים האלו כרגיל. אין חופשות ואין בבית ספר ובגנים לימוד על החג, אין את המשפחה המורחבת שאנחנו כל כך אוהבים ומתגעגעים).


אני אוהבת שהחג הזה שמזכיר לנו את ההתחלה החדשה בספירלת חיינו. בספירלה הזו יש מהדברים המוכרים ויש בה הזדמנות להתחלה של תנועה חדשה.

התחלה שיכולה להיות מרגשת ועשויה לעורר חששות מפני חוסר הוודאות.


קצת על הטקסים כאן:


🍏חגיגת יצירת איגרות שנה טובה ביער

כל כך נפלא להיפגש ולקבל את השנה החדשה בין העצים בדלפט.

לארגן ביחד עם הילדים שיודעים מה הם רוצים, איך הם רוצים ויכולים להיות שותפים. תודה למיקה (9), מאיה (10) וגפן(6) המתוקים על הכנת הדוגמאות והקישוטים, העזרה בהפעלה של התחנות ושותפות במחשבות על האירוע🍯 להניח את המחשבות ולתת ליוצרים לזרום.

להנות ממוסיקה חיה באוויר הפתוח. תודה לרוני טומי, ריו(5) ודניאל על המוזיקה הנפלאה 🍎

לחגוג עם אנשים אהובים חלקם מוכרים וחלקם חדשים. תודה לכל מי שהגיע עם מטעמים, עם חיוכים, עם סיפורים🎁

כייף שיש צילומים מהחגיגה. תודה לאוריה אהובי על התיעוד🍀

וכייף שיש שותפה אהובה. תודה למורן האהובה על הרעיון, החיבורים והביצוע💌


🍏 בין יצירות איגרות השנים טובות, הזמנו ליצור מנדלה משותפת מחומרי הטבע במרחב.


סימון העיגול בטבע מאפשר פתיחה-הזמנה ליצירה חופשית במרחב תחום וגם פתוח בעת ובעונה אחת, להיות בקשיבות ובתשומת לב לטבע-למה שקיים בסביבתו, לחוש ביחד בשותפות, בחיבורים ולהיות במשחק.


עצם הידיעה שהיצירה היא זמנית מאפשרת לחוש ולהתחבר לתנועה הדינאמית של החיים.

עצם הידיעה שיש אפשרות לתיעוד, מזמינה אותנו לעקוב אחר התהליך, לחוש ערך וזיכרון לחוויה.


🍏יצירה משותפת של כל בני המשפחה בחצר שלנו דרכה בירכנו את עצמנו ואת כל העולם.


🍏הכנת מטעמים מתוקים: חלת דבש, קערות שוקולד ממולאות בקצפת ורימונים, צנצנות עם עוגיות מתוקות ואיחולים מתנה לחברים, עוגת דבש עם תפוחים ואגסים.


מאחלת לכולנו שנה טובה ובריאה, מלאה בזמן נשימה רעננה, מקום ליצירה, קשיבות ללב, חיבורים ומרחבים נעימים ביחד ולבד💞 מאחלת לעצמנו להתידד יותר עם חוסר הוודאות שבעולמנו לאהוב ולהעריך ולאהוב את מה שיש כאן🙏❤️🙏


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אסופה לט"ו בשבט ב'

עת לטעת מצאנו היום זמן חיבור לאדמה, למים, לאוויר ולאור. תודה לך מורן חברתי האהובה שיזמת לנו זמן נטיעה ושתילת פקעות ביער. ברילוקיישן שום דבר לא מובן מאליו (האמת כמו בחיים רק יותר מודעים לזה:)) מאז שאני

אסופה לט"ו בשבט א'

להיות עץ בקור, עץ ערום וחשוף. זהו זמן להעמיק שורשים, שורשים שיאפשרו לו להתמודד עם הקשיים וההתמודדויות להתחזק ולחדש את הכוחות מבפנים החוצה ומהבחוץ כלפי פנים. טוב בשבט כבר כאן- יום חגיגות לאילנות ולצמחי

bottom of page